Új ügyfélszolgálati iroda nyílik Budapesten

Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. az újév első munkanapjától új ügyfélszolgálati irodával áll az autósok rendelkezésére. A dél-pestivel összesen 18-ra bővül a NÚSZ országos lefedettségű személyes ügyfélszolgálati irodáinak száma. A tömegközlekedéssel és díjmentes útszakaszokon autóval is megközelíthető új fővárosi helyszínen az ügyfelek igényeinek megfelelően módosított nyitva tartási idővel nyílik lehetőség az e-matrica vásárlás és HU-GO útdíjfizetés mellett a személyes jelenlétet igénylő ügyfélszolgálati szolgáltatások elvégzésére.

Dél-Pesten, a Lőrinc Center tőszomszédságában, közvetlenül a MOL benzinkút mellett az Üllői út 663. szám alatt nyitja meg kapuit 2016. január 4-én a NÚSZ új ügyfélszolgálati irodája. A korábban bankfiókként működő kis irodaházban a megyei matricák bevezetésének köszönhetően megnövekedett számú budapesti és főváros környéki ügyfél igényeinek magas színvonalú kiszolgálására nyílik lehetőség ügyfélbarát körülmények között.

Az Üllői úti iroda tömegközlekedéssel is elérhető (például az 50-es villamossal a Határ út felől), autóval a belváros irányából díjmentes szakaszokon közelíthető meg, az M0 autóúttól alig 4 percre, az M5 autópályától pedig alig 10 perces autóútra található.

Az új iroda megnyitásával Budapesten és környékén ezentúl 3 ügyfélszolgálati irodában lehet az adatvédelmi okokból személyes egyeztetést igénylő ügyeket intézni, így az ügyfélszolgálati szolgáltatások közül elérhető lesz többek között az e-matricás pótdíjas ügyintézés, csoportos vásárlás, rendszám elírás, átírás is.