Új budapesti ügyfélszolgálati irodával az autósok szolgálatában

A tavalyi e-matricás változások tapasztalatait és az ügyfelek igényeit figyelembe véve a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. új ügyfélszolgálati irodát nyitott Budapesten. A dél-pestivel összesen 18-ra bővült a NÚSZ országos lefedettségű személyes ügyfélszolgálati irodáinak száma, ami lehetőséget biztosít az e-matrica vásárlás és HU-GO útdíjfizetés mellett a személyes jelenlétet igénylő ügyfélszolgálati szolgáltatások elvégzésére.

Ünnepélyes szalagátvágással nyitotta meg kapuit január 12-én a NÚSZ új ügyfélszolgálati irodája Dél-Pesten, a Lőrinc Center tőszomszédságában, közvetlenül a MOL benzinkút mellett az Üllői út 663. szám alatt. A korábban bankfiókként működő kis irodaházban a megyei matricák bevezetésének köszönhetően megnövekedett számú budapesti és főváros környéki ügyfél igényeinek magas színvonalú kiszolgálására nyílik lehetőség ügyfélbarát körülmények között.

„A tavalyi változások az e-matricás rendszerben jelentős hatást gyakoroltak a közlekedési és útdíjfizetési szokásokra. A kedvező árú megyei matricák több százezer új felhasználót eredményeztek, vagyis olyan autósok számára tették vonzóvá a gyorsabb, kényelmesebb, biztonságosabb elérést biztosító díjköteles utakat, akik eddig a párhuzamos főutakon, ill. alsóbbrendű utakon közlekedtek. A matrica értékesítés területi eloszlását, valamint az ügyfélelégedettség mérés eredményeit figyelembe véve tartottuk indokoltnak egy új, tömegközlekedéssel is elérhető, továbbá a belvárosból, az M0 keleti szektorából, a 4-es útról és az M5 autópályáról egyaránt könnyen megközelíthető ügyfélszolgálati iroda megnyitását.” - mondta Börzsei Tibor, a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. vezérigazgatója.

„2015-ben közel félmillió ügyfélmegkeresést kezeltünk, ezek felét ügyfélszolgálati irodánkban. A hazai és külföldi autópálya matricák értékesítése mellett az adatvédelmi okokból csak nálunk végezhető, személyes jelenlétet igénylő ügyfélszolgálati szolgáltatások és a pótdíjas ügyintézés erősíti a NÚSZ saját ügyfélszolgálatainak szerepét.” – fejtette ki az ügyfélszolgálati irodák szerepével kapcsolatban Kibédi-Varga Lajos, a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. szóvivője.

A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. az MFB csoport tagjaként törekszik a magas színvonalú ügyfélkiszolgálásra, így az új iroda megnyitásával Budapesten és környékén ezentúl 3 ügyfélszolgálati irodában lehet az adatvédelmi okokból személyes egyeztetést igénylő ügyeket intézni. Az ügyfélszolgálati szolgáltatások közül elérhető lesz többek között az e-matricás pótdíjas ügyintézés, csoportos vásárlás, rendszám elírás, átírás is.