Karbantartás miatt az e-matrica és HU-GO értékesítés és az ügyfélszolgálati ügyintézés 2016. február 21-én 01:00 órától 03:00 óráig szünetel

Hálózati karbantartás miatt február 21-én vasárnap hajnalban 01:00 órától 03:00 óráig tartó időablakban várhatóan 50 percig az e-matrica valamint a HU-GO viszonylati jegy értékesítés és a NÚSZ Zrt. M3 12. km Szilas pihenőben lévő ügyfélszolgálatán, valamint a rajkai- és hegyeshalmi értékesítési pontjain, illetve a viszonteladó partnereknél az ügyfélkiszolgálás szünetel.

Tájékoztatjuk, hogy  az érintett időszakban egyik értékesítési csatornán sem lehet e-matricát valamint HU-GO viszonylati jegyet  váltani, ezért kérjük, hogy úthasználati jogosultságát ELŐVÉTELBEN (a karbantartást megelőzően) vásárolja meg az ematrica.nemzetiutdij.hu , hu-go.hu weboldalon, ügyfélszolgálati irodáinkban vagy viszonteladói partnereinknél.

Ebben az időszakban amennyiben a +36-36-587-500-as ügyfélszolgálati telefonszámunkat nem éri el, abban az esetben kérjük, hogy a +36-1-415-2089-es telefonszámon keresse munkatársainkat!

Felhívjuk figyelmét arra, hogy díjköteles útszakaszra való felhajtáskor már rendelkeznie kell érvényes jogosultsággal! Kérjük, a fentiek figyelembevételével tervezze utazását!

 

Megértését köszönjük!

Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt.